Известие

Collapse
No announcement yet.

как да разбирам грешката: heated lambda probe

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • как да разбирам грешката: heated lambda probe

    Как да го тълкувам това :като прекъснат кабел към сондата,прегрята или не работеща сонда?Преди тази грешка ми излизаше REGULATION OF LAMBDA PROBE а сега е HEATED LAMBDA PROBE .
    Alfa Romeo 155 1.7 TS

  • #2
    В превод от английски си означава "сгорещена,прегрята ламбда сонда “...... От тук нататък ти си решаваш какво и как да го правиш. Успех.
    Ex: Alfa Romeo 33 Imola 1.4 8V '94
    Ex: Alfa Romeo 145 1.4 16V TS '97
    Ex: Аlfa Romeo 155 2.5 TD Sport '96
    sigpic

    Comment


    • #3
      не работи подгрева на сондата,дали от прекъснат кабел или изгорял подгрев ще разбереш само с проба. замери напрежението на кабелчетата за подгрева на сондата( ако е с четири кабела са тези два с еднакъв цвят) трябва да е колкото динамото зарежда. ако стига до тях напрежение и не виждаш нарушена изолация по кабелите,значи има шанс да е от сондата.
      EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
      EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
      NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от forza_italia Покажи съобщение
        В превод от английски си означава "сгорещена,прегрята ламбда сонда “...... От тук нататък ти си решаваш какво и как да го правиш. Успех.
        Знам как се првежда и не за превод съм пуснал темата.

        ---------- Post added at 16:19 ---------- Previous post was at 16:16 ----------

        Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщение
        не работи подгрева на сондата,дали от прекъснат кабел или изгорял подгрев ще разбереш само с проба. замери напрежението на кабелчетата за подгрева на сондата( ако е с четири кабела са тези два с еднакъв цвят) трябва да е колкото динамото зарежда. ако стига до тях напрежение и не виждаш нарушена изолация по кабелите,значи има шанс да е от сондата.
        Ще замеря колега.Благодаря за съвета.
        Alfa Romeo 155 1.7 TS

        Comment


        • #5
          дано да съм помогнал
          EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
          EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
          NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

          Comment


          • #6
            Днес ми остана време да замеря сондата и се разбра,че не стига никакъв ток до подгрева.Откачих буксата,кабелите които отиват към ламбдата показват 6.1 ома,а на другата част от буксата 0волта и това мерене беше на загрят и работещ двигател/не знам дали е от значение/.
            От къде идва захранването на подгрева,има ли предпазител или нещо друго за да търся къде се крие проблема?
            Alfa Romeo 155 1.7 TS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от beili Покажи съобщение
              Днес ми остана време да замеря сондата и се разбра,че не стига никакъв ток до подгрева.Откачих буксата,кабелите които отиват към ламбдата показват 6.1 ома,а на другата част от буксата 0волта и това мерене беше на загрят и работещ двигател/не знам дали е от значение/.
              От къде идва захранването на подгрева,има ли предпазител или нещо друго за да търся къде се крие проблема?
              бушона за подгрева на сондата мисля е един от 3-те под дебитомер-а! дали не беше 15А-то?


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #8
                При мен са три бушона и три релета.Кой от тях е точно и предполагам,че има и бушон и реле за сондата?
                Някой не се ли е занимавал с тях и да знае със сигурност, какво е предназначението на трите бушона и релетата?
                Last edited by beili; d.m.y г., 10:45.
                Alfa Romeo 155 1.7 TS

                Comment


                • #9
                  Eдното е за фазите на бобините,или нещо такова,като го извадиш- няма палене/става добре за прекъсване на запалването/, второто е за бензиновата помпа, като го извадиш колата припалва с остатъчното гориво и гасне, третото е подгрева на сондата, като го извадиш -нищо не се случва/най много да светне чека/. Ако ти е по-лесно може да го направиш и с бушоните.
                  0887 26 38 78 - "Robygas"- Роби
                  Автогаз сервиз-
                  http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=71727

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от robygas Покажи съобщение
                    Eдното е за фазите на бобините,или нещо такова,като го извадиш- няма палене/става добре за прекъсване на запалването/, второто е за бензиновата помпа, като го извадиш колата припалва с остатъчното гориво и гасне, третото е подгрева на сондата, като го извадиш -нищо не се случва/най много да светне чека/. Ако ти е по-лесно може да го направиш и с бушоните.
                    Благодаря за отговора,точно това ме интересуваше.
                    Вече разбрах,че проблема ми е в релето за подгрева.Намират ли се лесно тези релета,има ли нещо по-специфично в тях,за да знам какво да търся?
                    Alfa Romeo 155 1.7 TS

                    Comment


                    • #11
                      1.7 - 3 релета(30А) и 3 бушона;
                      1.8 и 2.0 8V - 4 релета(30А) и 3 бушона;

                      Реле 1 - ЕКУ
                      Реле 2 - ЕКУ (дали някое от 2-те е за фази на бобини или други дивотии - не знам)
                      Реле 3 - бензинова помпа
                      Реле 4 - вариатор (Само при моторите с такъв, естествено)

                      Бушон 1 - безнинова помпа (7.5А)
                      Бушон 2 - ЕКУ(не знам)
                      Бушон 3 - Ламбда сонда(не знам)

                      П.С. На моята сонда грешката е
                      REGULATION OF LAMBDA PROBE
                      ....
                      Last edited by TRENDi; d.m.y г., 02:36.
                      75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                      155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                      FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                      Мненията са като задниците - всеки си има!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от TRENDi Покажи съобщение
                        Бушон 1 - безнинова помпа (7.5А)
                        Бушон 2 - ЕКУ(3А)
                        Бушон 3 - Ламбда сонда(15А)
                        да допълня горното в него! Така са големините на бушоните при мен.


                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #13
                          Подгрева вече работи,проблема не беше в релето а в бушона 7.5А.Вече не ми дава грешка HEATED LAMBDA PROBE а ми остана REGULATION OF LAMBDA PROBE.
                          А тя на какво се дължи знае ли някой?
                          Alfa Romeo 155 1.7 TS

                          Comment


                          • #14
                            Ами предполагам (само предполагам), че е "ленива" вече сондата. Понеже моята като я купих я закачих на ВИЗА-та и здраво и играеха показанията, т.е. както си трябва. Не знам дали има и 15 хил. км колата с нея, но миналата седмица, когато пак я закачах, показанията и се меняха супер флегматично. Миливолтовете се движеха в много малки граници, за сметка на това бавно, не както преди - постоянно. Та, така, според мен поредния боклук на "Робърт", който съм си купил от нашите търгаши... Ако някой може по-точно да каже какво е, нека го напише в темата, за да се знае.
                            75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
                            155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
                            FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
                            Мненията са като задниците - всеки си има!

                            Comment


                            • #15
                              колега има шанс ако си махал гарнета или катализатор това да бърка сондата,аз имах проблем след като изпразних катализатора сондата полудя в следствие накоето падна вървежа а разхода скочи.
                              EX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
                              EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
                              NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG

                              Comment

                              Working...
                              X